Korporativne komunikacije

Informacije kojima tvrtku predstavljamo javnosti sve su kritičniji dio ne samo percepcije tvrtke već i sasvim opipljiva tržišna prednost prema konkurenciji: korisnici bolje prihvaćaju proizvode poznate tvrtke, pri kupnji pokazuju veći interes za proizvode tvrtki sa pozitivnom percepcijom u javnosti te se brže odlučuju za kupnju ukoliko je pojedina tvrtka primjereno predstavljena u javnosti. Isto vrijedi i za pojedince - javne osobe, posebno iz svijeta show-businessa, politike, sporta...

Jednako, ukoliko vaši partneri znaju da aktivno radite na svojem pozitivnom imageu, znati će da kroz svoj dobar glas štitite i njihov - te i njima posredno pomažete u boljem poslovanju.

Tim stručnjaka okupljen u Institutu iskusan je u odnosima s medijima i kriznom komuniciranju, prepoznaje potrebe klijenata te - možda i najvažnije - razumije specifičnosti komunikacije u pojedinim industrijskim granama.

Specijalizirali smo se u automatiziranom pretraživanju informacija na webu s ciljem prepoznavanja kriznih situacija, te raspolažemo s automatiziranim alatima koji dopiru do informacija kojima pretraživači (Google, Bing...) često nemaju pristupa.

Dobra veza s javnosti - prednost koju zajedno možemo dobro iskoristiti!

Jeste li spremni na
sljedeći korak?

Imate li znanja u razvoju poslovnih IT sustava,
iskustvo u marketingu/PR-u
ili ste samo... kreativni?
>>>> Javite nam se!
Institut za elektroničko poslovanje